Projectmanager woninginrichting [Netherlands]


 

Bedrijfsomschrijving

Hooft & Petiet Interieur is gespecialiseerd in het aantrekkelijk inrichten van woningen. Voor de zakelijke markt verzorgen wij de inrichting en beheer van logeerwoningen / wisselwoningen, nieuwbouw- en modelwoningen, projectinrichting en direct bewoonbare huizen voor expats. Daarnaast verzorgen wij de verkoopstyling voor particulieren en makelaars. Wij werken met een klein team en vaste partners om dit tot volle tevredenheid van onze klanten te realiseren. Zie voor meer info www.hooftenpetiet.nl.

Omschrijven anderen jou als extravert, bruisend, sociaal, optimistisch en een regelaar? Werk je graag in een zelfstandige rol in ons projectteam in de woningbouw-/vastgoedsector? En heb je het talent om mensen aan je te binden? Wie weet kun je dan als projectmanager woningen aan de slag bij ons met uitdagende projecten!

WAT GA JE DOEN?

$ads={1}

In deze zelfstandige rol ben je als projectmanager woningen eindverantwoordelijk voor de logeer- en wisselwoningen bij een aantal renovatieprojecten van woningcorporaties.

Je werkt nauw samen met de bewoners- en wijkconsulenten van de corporaties, uitvoerders van de aannemers en het projectteam. Om je een idee te geven wat we zoal doen binnen een project: verzorgen van de stoffering, volledig inrichten van de woningen van theelepel tot de koelkast, schoonmaken bij een wisseling van de tijdelijke bewoners, you name it. Wat gebeurt er wanneer en hoe? Jij regelt, informeert, instrueert en schakelt met alle partijen zodat alles zo goed mogelijk verloopt. Kortom je regelt het hele project, van opname woning tot aan incheck bewoners.

  • Je bent het aanspreekpunt voor en schakelt met uitvoerders en de klant en bent van A tot Z op de hoogte van wat er speelt aan projecten en trajecten
  • Je werkt samen binnen het team met medewerkers beheer
  • Je hebt het overzicht en de kennis om alle partijen juist voor te lichten, te informeren, vragen te beantwoorden, nazorg te leveren en problemen op te lossen. Goede communicatie is dus een must, zowel persoonlijk als telefonisch/per mail.
  • Je bent actief in het hele land

WAT NEEM JE MEE?

  • MBO+/HBO werk- en denkniveau en een aantal jaren ervaring in een vergelijkbare rol
  • Ervaring in het plannen, organiseren en aansturen
  • Een goed gevoel voor hospitality, affiniteit met bouw/vastgoed
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Professional binnen MS-Office inclusief Excel
  • In het bezit van een rijbewijs

WIE BEN JIJ?

  • Je bent representatief, schakelt snel, houdt van afwisseling en hebt flair
  • Je bent servicegericht en communicatief sterk
  • Je bent een kei in het houden van overzicht, een strakke planning maken is voor jou vanzelfsprekend
  • Een uitdaging ga je niet uit de weg, ook niet als het betekent dat je zelf op zoek moet naar antwoorden en oplossingen

HOE NU VERDER?

Ben jij de enthousiaste professional die we zoeken twijfel dan niet langer en solliciteer gelijk.

Branche: Woningen

Secundaire arbeidsvoorwaarden:

  • Vakantiegeld
  • Reiskostenvergoeding
  • Flexibele werkuren
  • Bijdrage in je eigen pensioen
  • Bedrijfstelefoon
  • Budget voor professionele ontwikkeling

Soort dienstverband: Fulltime, Vaste baan

Salaris: €3.000,00 - €3.750,00 per maand

Rooster:

  • ma-vr

Secundaire arbeidsvoorwaarden:

  • Budget voor professionele ontwikkeling
  • Pensioen
  • Reiskostenvergoeding
  • Telefoon van de zaak

Soorten aanvullende vergoedingen:

  • Vakantiegeld

Werklocatie: Fysiek

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال